۱۳۹۷ دی ۲۱, جمعه

جدید سنتی آلانیا ویلا برای فروش - دریا پانورامیک و طبیعت مشاهده املاک ترکیه

Panoramic Sea View Villa - Alanya - Fantastic views


در اینجا در ترکیه خانه ها، ما بسیار خوشحالیم که این ویلای جدید سنتی جدیدی را در آلانیا برای فروش عرضه کنیم، واقع در تپه ای با چشم انداز دریای مدیترانه فیروزه ای و با حمایت کوه های توروس بلند.

آلانیا در سالهای زیادی نقش مهمی در تجارت گردشگری ترکیه ایفا کرده است، با این حال از زمانی که فرودگاه جدید گازیپازا چند سال پیش افتتاح شد، تعداد زیادی از بازدیدکنندگان آلانیا نیز افزایش چشمگیری داشته است، زیرا فرودگاه ها زمان انتقال بسیار کوتاهی را نسبت به بین المللی آنتالیا می گذراند فرودگاهی است که بسیاری از گردشگران را از بازدید از منطقه استفاده می کند.

از زمان معرفی فرودگاه گازیپازا، منطقه آلانیا نیز رشد کرده است و بسیاری از مناطق جدید در حال توسعه استراحتگاه های تعطیلات در امتداد خط ساحلی بلند از Gazipasa به آلانیا و همه ثابت شده بسیار محبوب با تعداد زیادی توریستی از آلانیا از شهرهای دیگر ترکیه و بسیاری از کشورهای خارجی

یکی از مناطق جدید آلانیا، هرچند که از قبل تاسیس شده است، اماکن زیبای کرگیاک است که از مدتها پیش از سوی گردشگران ترکیه یک منطقه محبوب برای تعطیلات کمپینگ بوده است، اما از آنجایی که آلانیا شروع به رشد کرده است، تبدیل به یک مقصد محبوب برای گردشگران خارج از کشور شده است فقط 25 دقیقه از فرودگاه در مسیر آلانیا که کمتر از 15 دقیقه با خودرو یا خدمات حمل و نقل عمومی محلی فاصله دارد.

اطلاعات مکان و املاک

این ویلای اختصاصی بسیار بزرگ برای فروش در آلانیا موقعیت بالایی را در تپه های Kargicak سبز سرسبز، بخشی از املاک ویلای خصوصی فراهم می کند که زمینه جنگل خیره کننده و چشم انداز شگفت انگیز را بر شهر، کوه های اطراف و دریا دریای مدیترانه روزهای روشن نیز دیدگاه های دور از قلعه باستانی آلانیا را ارائه می دهد.

چند دقیقه درایو از سواحل شنی شنی و مرکز شهر را در اختیار شما قرار می دهد، هرچند منطقه ای از مغازه ها، کافی نت ها، رستوران ها و سوپرمارکت ها بسیار نزدیک است که به راحتی قابل دسترسی است، همراه با مدارس و امکانات پزشکی در یک رانندگی کوتاه

املاک خصوصی چندین ویژگی خصوصی اختصاصی برای یک طراحی زیبا و سنتی جدید ساخته شده است که دارای روکش های طبیعی سنگین است که از عایق بسیار عالی، بالکن های بزرگ با نرده های نرده سفید و راه پله های برجک است که از ویلاها منتقل می شود.

هر یک از خصوصیات دسترسی شخصی خود را از طریق یک جاده خصوصی از طریق املاک با هر املاک که دارای باغ های خصوصی بزرگ است و برای حفظ حریم خصوصی و امنیت احاطه شده است، ارائه می دهد.

ويلا ويژه

ما یک ویلای سهبلکس 4 خوابه داریم که در اثر دیوار سنگی با دروازه های آهن زاویه ای باز می شود تا راه ورودی خصوصی و گاراژ امن به عقب ویلا.

محوطه داخلی زیبایی منظره ای محسوب می شود و به خوبی از آن مراقبت می شود، منطقه ای با سنگ قبر بزرگ به عقب را با درختان خرما، بوته های مختلف، Bougainvillaea از دیوار عقب خیره کننده ارائه می دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ویلا در استانبول؛ چرا باید به این شهر دیدن کنید؟

شهر استانبول با تنوع فرهنگی، تاریخی و طبیعی خود، یکی از مقاصد پرطرفدار برای گردشگری و خرید ملک در خارج از کشور است. برای افرادی که به دنبال ...