۱۳۹۷ دی ۲۱, جمعه

ویلا کالیفرنیا در آلانیا برای فروش - املاک لوکس ترکیه با استخر خصوصی

Luxury Alanya Villa - Sea Views - Hillside location

تیم ترکیه خانه ها از ارائه این ویلا لوکس افسانه ای در آلانیا برای فروش، یکی از مهمترین مقصد توریستی ترکیه در کنار خط ساحلی خاورمیانه شرقی آنتالیا است.

همانطور که آلانیا از زمان تأسیس فرودگاه جدید در نزدیکی غزایپاسا به وجود آمده است، تعداد بیشتری از توریست ها را از قبل دریافت کرده است، اما این منطقه در نزدیکی بالای فهرست املاک و مستغلات برای سرمایه گذاری ملک در ترکیه قرار دارد و پس از آن آنتالیا و استانبول.

همانند بسیاری از مناطق ترکیه، آلانیا ثروت تاریخی شگفت انگیز خود را ارائه می دهد، به خصوص در شهر قدیمی، قلعه باستانی آن در تپه بالای شهر که دوران سلکوک در سال 1226 ساخته شده است، یک مکان عالی برای بازدید واقعی است احساس سابقه طولانی این منطقه را در موزه های مسکونی بزرگ و برخی نمونه های شگفت انگیز از خانه های دوران باستان عثمانی پیدا کنید.

این شهر به طور رسمی به استان آنتالیا تعلق دارد اگر چه تقریبا یک شهر به خودی خود است که دارای بسیاری از مناطق جدید در حال توسعه بین مرکز آلانیا و فرودگاه جدید است که در آن توسعه دهندگان ملک خط ساحلی آلانیا را با برخی از خانه های دیدنی لوکس دریا برای خریداران تعطیلات خانه کسانی که به دنبال جایگزینی و برای تعداد بیشتری از سرمایه گذاران ملک هستند.

موقعیت ملک و املاک خصوصی

این ویلای بزرگ لوکس برای فروش در آلانیا تنها 20 دقیقه از فرودگاه گازیپازا در منطقه محبوب Kargicak است که یکی از زیباترین مناطق سبز آلانیا است که در پایۀ طیف وسیعی از کوه های توروس واقع شده است، با مرکز آلانیا و شگفت انگیز آن قلعه تاریخی تنها در فاصله 25 دقیقه با ماشین و یا به طور منظم خدمات اتوبوس محلی.

یک املاک خصوصی کوچک که در یکی از تپه های سبز خیره کننده باربیکیو Kargicak قرار دارد و از منظر پانوراما از تپه های سبز پر از شکوه و در سراسر شهر است که با سواحل شنی شگفت انگیز و دریای روشن دریای مدیترانه - ترکیبی شگفت انگیز از بلوز و سبز طبیعی است.

سواحل در فاصله کوتاهی از مرکز اصلی Kargicak هستند، هرچند در فواصل نزدیک، مغازه ها، رستوران ها، دستگاه های خودپرداز، داروخانه ها و مدارس محلی با امکانات پیاده روی آسانسور از مجموعه بسیار مناسب است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ویلا در استانبول؛ چرا باید به این شهر دیدن کنید؟

شهر استانبول با تنوع فرهنگی، تاریخی و طبیعی خود، یکی از مقاصد پرطرفدار برای گردشگری و خرید ملک در خارج از کشور است. برای افرادی که به دنبال ...