۱۳۹۷ دی ۲۱, جمعه

لوکس دریا ویلا برای فروش در آلانیا - جدید ساخت املاک ترکیه نزدیک مرکز

New Luxury Villa in Alanya - Private pool



تیم ترکیه خانه ها بسیار خوشحال هستند که این ویلا لوکس مجلل و مجلل ساخته شده در آلانیا را برای فروش، یک مقصد بسیار محبوب در ساحل جنوبی ترکیه، ارائه می کنند.

از آنجا که افتتاح فرودگاه بین المللی جدید در ناحیه Gazipasa، آلانیا به طور تقریبا یک شهر به خودی خود با توسعۀ تازه تعطیلات در امتداد ساحل آن از فرودگاه و اطراف خود مرکز رشد کرده است که بسیاری از آنها برای سالیان ایده آل هستند زندگی یا تعطیلات

با توجه به اطلاعات قابل توجهی از مقامات محلی، این مناطق در حال توسعه امکانات رفاهی، امکانات خرید، مدارس، بیمارستان ها و دیگر امکانات پزشکی، مناطق پارک زیبای منظره ای و زمین های بازی کودکان همراه با خدمات عالی حمل و نقل عمومی به مرکز آلانیا و از طریق به شهر مدرن آنتالیا.

این امر باعث شده است که توسعه دهندگان ملک برای تقاضای خانه های با کیفیت در منطقه، مجتمع های آپارتمانی لوکس مدرن و ویلا های خصوصی، اغلب یک پرتاب سنگ از دریای مدیترانه و بسیاری از راه رفتن را از همه ی امکانات فوق العاده ای که هر منطقه ارائه می دهند، تهیه کرده و هرگز بیش از 45 دقیقه رانندگی از فرودگاه Gazipasa که پروازهای بین المللی از کشورهای مختلف ارائه می دهد.

محل سکونت ویلا

این ویلای تازه ساخته شده خیره کننده ای که برای فروش در آلانیا وجود دارد، موقعیت مرکزی نسبتا مرکزی دارد و کمی در کوه های توروس در لانه ی پر از آلانیا واقع شده و در منطقه مسکونی محبوب Sugozu واقع شده است که از منظر پانورامای فوق العاده ای در منطقه آلانیا می گذرد و لوزی دریای مدیترانه با ویسا در قلعه باستانی خیره کننده ای که در دامنه ی تپه ای قرار دارد و با مشرف به شهر و بندر نشسته است.

مغازه ها و سوپرمارکت ها در فاصله پیاده روی قرار دارند و اتوبوس های اطراف آن برای سفر کوتاه به مرکز آلانیا در دسترس هستند، هرچند مرکز نیز در فاصله پیاده روی قرار دارد که از امکانات فراوان، رستوران های بندر، بارها، کاباره ها و خیلی بیشتر استفاده می کند. نزدیکترین ساحل فقط بیش از 2 کیلومتر دورتر است

جزئیات ملک

ویلا دارای طرح خصوصی بزرگ 457 متر مربع، یک قطعه سطح تقسیم شده با ورودی ورودی به عقب در سطح بالایی است که از طریق دروازه های آهن دروازه ای که در یک دیوار سنگی قرار دارند، راهپیمایی با بلوک های سنگین با فضای فراوان برای دو خودرو است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ویلا در استانبول؛ چرا باید به این شهر دیدن کنید؟

شهر استانبول با تنوع فرهنگی، تاریخی و طبیعی خود، یکی از مقاصد پرطرفدار برای گردشگری و خرید ملک در خارج از کشور است. برای افرادی که به دنبال ...