۱۳۹۷ دی ۲۱, جمعه

دریا و طبیعت پانورامیک مشاهده املاک آلانیا برای فروش - ویلا مجتمع مسکونی با امکانات عالی در محل

Alanya Villa - Panoramic Sea Views - Communal pool


در اینجا در خانه های ترکیه، ما خوشحالیم که این ویلای نیمه مجلل بزرگ در آلانیا برای فروش، یک جزیره تعطیلاتی بسیار محبوب ساحلی در سواحل دریای مدیترانه جنوبی ترکیه را ارائه دهیم.

آلانیا همیشه در طول چندین سال نقش مهمی در تجارت گردشگری ترکیه ایفا کرده است، اما چند سال پیش تعداد بازدیدکنندگان به طرز چشمگیری افزایش یافت پس از آن که آلانیا فرودگاه خود را در نزدیکی غازیپازا به دست آورد، که به طور قابل توجهی کاهش زمان انتقال را تا حداکثر 45 دقیقه از زمان زمان انتقال گذشته از فرودگاه آنتالیا که می تواند بیش از 2 ساعت به مسافرت خود ادامه دهد.

از آنجا که فرودگاه گازیپازا افتتاح شده است، تعدادی از استراحتگاه های جدید در آلانیا ایجاد شده است که روستاها و شهرک های سابق شیلات به سوی ساحل تعطیلات ساحلی از غازیپازا به مرکز اصلی آلانیا تبدیل شده اند که همه آنها بسیار محبوب هستند و در عین حال این به بازار املاک و مستغلات آلانیا کمک زیادی کرده است و بسیاری از خانه های مدرن در این مناطق رفت و آمد جدید ایجاد شده است.

یکی از مناطق جدید آلانیا، استراحتگاه زیبای Kargicak است که مدتهاست از مناطق گردشگری ترکیه برای تعطیلات کمپین محبوب است اما از آنجایی که آلانیا شروع به رشد کرده است، به عنوان یک مقصد محبوب برای گردشگران خارج از کشور، تنها 25 دقیقه از فرودگاه در مسیر آلانیا و درست قبل از رسیدن به محمودلار یکی دیگر از استراحتگاه های جدید آلانیا.

جزئیات ملک

این ویلای سنتی نیمه جداگانه ای که برای فروش در روستای Kargicak واقع شده است در یک مجتمع ترکیبی از ویلاها و آپارتمان ها قرار دارد و در هر کوه در هر خانه قرار دارد و دیدنی های خیره کننده ای از دریای مدیترانه ای آبی و کوه های تورور ناهموار دارد که بیشتر آنها منطقه از سیستم آب و هوا سردر شمالی به آلانیا برای آب و هوای فوق العاده آفتابی خود را برای بیشتر از سال است.

تنها 1.5 کیلومتر از سواحل شنی سفید آلانیا و یک پیاده روی کوتاه تا چند فروشگاه و سوپر مارکت ها و غیره با مرکز و امکانات گسترده آن فقط یک دور درایو است و مناطق مرکزی آلانیا به راحتی از طریق ماشین یا خدمات اتوبوسرانی منظم در جاده های ساحلی اجرا کنید

این مجتمع در سطوح مختلف با محیط محصور شده دیوار و دروازه در ورودی اصلی با یک نگهبانی 24 ساعته تنظیم می شود و امکان دسترسی آسان به پارک ماشین را برای ساکنان مختلف فراهم می کند، اما برخی از امکانات دارای گاراژ خصوصی هستند.

آپارتمان ها، آپارتمان های استاندارد، آپارتمان های پنت هاوس، ویلا های نیمه جدا و ویلا های خصوصی که دارای استخر های خصوصی خود می باشند، دارای سطوح مختلفی از مجتمع است که دارای امکانات فراوانی برای استفاده توسط همه ساکنان و مهمانان است. استخر شنا با یک اسلاید، که توسط تشکیل سنگ طبیعی و آبشار پشتیبانی می شود، با استخر در سه طرفه توسط یک تراس آفتاب تراورتن احاطه شده است که همچنین میزبان کودکان کم عمق است و همه با دید عالی از ماهیت منطقه و دریای مدیترانه .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

خرید ویلا در استانبول؛ چرا باید به این شهر دیدن کنید؟

شهر استانبول با تنوع فرهنگی، تاریخی و طبیعی خود، یکی از مقاصد پرطرفدار برای گردشگری و خرید ملک در خارج از کشور است. برای افرادی که به دنبال ...